Tuesday, February 2, 2010

Look book 02.02.10

Mi-am mai linistit nervii din cauza vremii, iar acum stau si beau o cana cu ceai. Tare ma bate gandul ca urmeaza sa ma racesc din cauza ca am anumite simptome, nu mai stau mult si merg sa iau un Paracetamol. Mi-e cam lene sa comentez de data aceasta imaginile pentru look book'ul de azi, insa am sa o fac, nu ca si cele de data trecuta ci putin mai succint. Tipa de mai sus m-a uimit de fiecare data cand am gasit fotografii cu ea, de data aceasta are un look foarte interesant. O pereche de pantaloni cu talie inalta confectionati dintr-un material simplu si imi face impresia ca este si elastic, sacoul cu umeri drepti la fel dintr-un material de culoare mata fara aplicatii, strasuri, sau orice alta aplicatie ce poate denota prost gust, iar punctul cel mai interesant sunt accesoriile de la gat, presupun ca le-a cumparat fiecare in particular, nu stiu daca vinde cineva 15km de margele. Nu am reusit sa gasesc o fotografie dintr-o prezentare mai veche ce propunea asemenea accesorii la gat, din cauza ca nu mai stiu sigur daca era Jean Paul Gaultier sau alt creator de moda, in ciuda faptului ca nu am gasit ceea ce cautam, am dat de o fotografie a Madonnei care o surprinde intr-un outfit a designerului de care ziceam. Good look ! Roz pal cu accesoriu alb, superb outfit ! Cui nu-i place ? Rochita simpla cu ceva pense in talie creata dintr-un material transparent cu dungi orizontale pe aceasi nuanta dar nu ma pot afirma ce textura are, insa bate spre satin. Jumatatea din stanga un palton negru iar in jumatatea din dreapta o jacheta cred ca din tricot. Toate acestea accesorizate cu o geanta simpla Chanel. Salvari peste salvari si din nou salvari, ori fete ori baieti mai toata lumea poarta salvari. O combinatie interesanta poate fi a baiatului de mai sus, pantalonii care se vad, cu o camasa cu foldre confera un aer elegant alaturi de papion si sacou mov din catifea naturala cred ca e. In schimb in instantaneul al doilea de pe calea ferata este in centrul de interes tot o pereche de salvari dar de data aceasta mai funky si creeaza un aer tineresc, dar sunt total neplacut impresionat de sosetele care chiar nu sunt modelul potrivit pentru genul de pantaloni care ii poarta, dar luati in centrul atentiei doar pantalonii. Sper ca a iesit ok si de data aceasta si se pot intelege cateva propuneri.

No comments:

Post a Comment