Monday, February 1, 2010

Prada spring/summer

Cine nu vrea o geanta Prada ? Indiferent de sex, cred ca toata lumea viseaza ca odata in viata sa isi achizitioneze un accesoriu de la renumitul brand. De data aceasta o postare special pentru femei, am sa afisez cateva imagini cu trendul lansat de Miuccia. Din pacate am fost socat si am fost neplacut impresionat de gentile care le propune pentru sezonul de vara casa Prada. Nu am fost mare fan al accesoriilor din prezentarea fall 2009 si de data aceasta cu atat mai putin din cauza materialelor alese pentru confectionarea gentilor de dama. Stau si imi pun intrebarea ,, Cine dracu doreste o geanta de zi complet transparenta doar pentru ca scrie Prada pe ea ? " S-a mai incercat experiementul de genu acum cateva sezoane, cu genti transparente si au ajuns in cosurile de reduceri la sfarsit de sezon si nici atunci nu s-au miscat lucrurile asa cum trebuiau chiar reduse. Un cluch cat de cat arhitectural confectionat din plastic transparent e menit sa tina doua, trei lucruri intr-o seara, idee a la Fendi. Dar o geanta din plastic fumuriu ? Sa iti cari toate boarfele la vedere cum ar fi absorbante, cosmetice, bani si multe alte lucruri care se pierd prin geanta unei doamne. Oricine ar zice nu ... nu multumesc. Apoi sus asezata o bijuterie si ceva panza pe margini pentru a creea niste masuri proportionale, din punctu meu de vedere materiale nepotrivite, un viitor esec, de fapt asta e ceea ce avem.

No comments:

Post a Comment