Tuesday, June 28, 2011

Gala UAD 2011 - Mioara Fulga Buda

Un alt tânăr designer din cadrul Galei UAD de anul acesta care a avut loc la Grand Hotel Italia, este Mioara Fulga Buda. Titlul colecţiei Golden Goddess se potriveşte perfect pentru ţinutele creeate însă am aflat de la ea, că iniţial numele era în mayaşa veche în dialectul yucatec şi anume Taak` in Chilam. Din câte am putut observa a fost o mini colecţie inspirată din cultura mayaşă, de planul şi volumetria piramidei în trepte, de culorile basoreliefurilor din calcar, abundenţa ornamentaţiei folosită în estetica mayaşă ,din obsesia mayaşilor pentru Soare. S-a dorit crearea unui personaj puternic, complex şi superior. Mi-au plăcut mult inserţiile de auriu în cele 6 ţinute şi la fel de mult mi-au plăcut complexitatea croielilor care la o primă vedere nu ieşeau la iveală.
Nu am apucat până acum să dau detalii cu privire la întreg evenimentul din cauza '' minunatului '' examen de Bacalaureat prin care trec momentan... însă e de menţionat faptul că am avut ghinionul de a sta lângă o posibilă jurnalistă care făcea remarci absolut penibile la o mulţime dintre mini-colecţiile care au fost prezentate, replica apogeică a fost când tânăra Bellvari Timeea şi-a trimis modele pe podium într-un ritm funerar pe o melodie lentă, la vederea modelelor jurnalista degustătoare de modă a afirmat ,, - Astea parcă să duc la mormântare ! ''. Am izbucnit în râs şi apoi m-am uitat din nou la ţinuta ei '' feşăn '' purta o jacheta de jeans bleumarin, o pereche de jeansi pe o nuanţă apropiată şi evident nu puteau lipsi paietele şi strasurile unde te aşteptai mai puţin ... pe balerini. '' Fashionista '' a mai scos pe gură în timpul evenimentului replici de genul ,, - Faine şi interesante liniii '' sau ,, - Asta parcă-i mortă ''. M-am distrat destul de bine pe seama ei.










Angelo S.





No comments:

Post a Comment