Tuesday, May 25, 2010

Look book 25.05.10

Hmmm... daca stau si ma gandesc ca maine am teza la romana si mai am doar o saptamana sa imi recuperez note si absente si de toate, presupun ca imi mai permit un minim de timp pentru surfing pe internet printre site'urile care ma intereseaza. Am stat bine si m-am gandit despre ce nu am mai scris de catva timp timp si rezultatul a fost Look book.
Ca si data trecuta, cred ... Aceleasi piese vestimentare se repeta in prostie, cum ar fi pantalonii scurti ai tipului din urmatoarea imagine sau orice variatie pe ideea de genul si chamasa de denim. E totul in regula, insa colajul foto e putin cam cheap facut, adica... De ce ti-ai pune 3 fotografii cu tine pe un site cu daily looks, fara ca una dintre ele sa aiba un zoom pe vreun detaliu? What ever ...
Pantalonii scurti sunt simpli si pe trend, se pot gasi ceva asemanator si in TNT in Iulius Mall, undeva in jurul sumei de 200 RON. Eu i-as asorta cu colanti negrii si ghete pe o vreme noroasa ca sa nu zic ... altfel si deasupra ar putea ramane maieul tipului. Oricum e o fotografie tipic nordicilor ,, Uuuh look at me, not at my clothes ... " chiar asta denota din imaginea ce urmeaza.
Daca e sa raman pe ideea de denim si tipa urmatoare are unele piese ok, restul dezastru. Nu stiu sigur ce e cu geanta insa daca e facuta din panza ... NO WAY ! La fel si pentru accesorii, prea multe.
Doua bucati ? Da ... doua bucati. Chiar imi face impresia ca e taiata in doua tipa. Jumatatea de jos retro jumatatea de sus punk. Never do that again !
Inca o combinatie stranie, accesoriul de la gat e cumva un mix intre navy si punk ? Chiar nu imi dau seama, asa de departe e o tinuta ok. I like it little bit !
Intitulata ,, This is middle earth " tinuta pe langa ca e super interesanta, undeva duce si a Lord of the rings. Super inspirata dar nu foarte extravaganta, puloverul rosu si esarfa de pe cap, fac din tipa simpla ce tine sabia in mana sa fie un extrem de impunatoare. Super chic !
Ce poate fi mai simplu de atat ? Tricou alb, pantaloni negrii si pantofi negrii, toate pentru o zi insorita. Super simplu si suuuuupfer safe. Multumesc,
Angelo S.

No comments:

Post a Comment