Tuesday, September 28, 2010

Color X - Penibilitatea Clujului

Fete talentate
După ce că mai aud din când în când din greșeală ,, I R Inna " și ,, meic prezenteișăn " la TV, mi-a fost dat in această seară să găsesc acest video pe Facebook, care m-a pus pe gânduri ... Oare chiar există persoane care nu au simțul penibilului ? Răspunsul l-am aflat după ce s-a terminat "videoclipul", cel puțin aceste trei pițipoance cântărețe nu îl au chiar deloc. Cum un drum am descoperit o nouă ramură a speciei Piţiponcus şi anume Piţiponcus Cântăreţus.
Cum poți să te înjosești chiar atât de tare ? Cum să nu fii conştient de faptul că mulţumită nasului tău şi a dungilor galbene din păr, semeni tot mai tare cu un lemur.
Oh god ! Wake up girls !


Angelo S.

3 comments:

  1. Toate lumea le vede cat sunt de penibile,inafara de ele :) Le cam cunosc pe toate,si pe langa ca nu au pic de talent,au si figuri in cap si fite..shit man! :-j

    ReplyDelete
  2. nu merge videoul ,dar le-am descoperit si eu saptamana trecuta (pe Cocalari parca) ,si aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu ,nu le este ruine?...

    http://izandrew.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ai mare dreptate, iar tipul care le face piesele-Bogdan Pop e un pedofil , fiind acuzat de viol. Are peste 30 de ani si umbla cu tipa din Color X, Adela(in varsta de 16 ani). Bine ca au concerte :))

    ReplyDelete