Sunday, September 26, 2010

Prada - spring 2011


Mă chinui de vreo trei zile să fac postarea aceasta, iar ratații de la UPC îmi stau în cale. Din cauza că modemul nu se sincronizează, nu am avut acces la internet de vineri seara și dacă ar fi fost prima dată aș fi înțeles, dar de la începutul lunii iulie am aceleași probleme și am încercat să fac ceva chemându-le echipele să repare conexiunea dar mereu când apăreau super eroii să salveze ziua internetul mergea ... ciudat. Trecând peste aceste probleme banale, am reusit zilele acestea să descos colecțiile care au apărut recent la Milano, iar prima pe care o postez este Prada - spring 2011.

Am reusit să observ nu numai în propunerile Miucciei ci și în a altor designeri că pentru sezonul primăvară-vară a anului 2011 vor fi în teindințe blocurile de culoare și culorile "radioactive".
Prezentarea a fost deschisă de o rochiță portocalie cu găt V, mâneci scurte și largi. Alte piese au mai conținut imprimeuri cu banane sau maimuțe. ce te duc cu gândul la junglă și ca accesorii au putut fi observate pălării cu dungi și blănuri colorate care contrastau culorile ținutei. Colecția inspirată în mare parte din îmbrăcămintea doctorilor a fost combinată cu croieli minimaliste și imprimeuri baroc. Numai Prada putea să facă o colecție ,, baroc minimal " pe o paletă cromatică "radioactivă" și "electrică".
Detalii Prada spring 2011

Angelo S.

No comments:

Post a Comment