Monday, October 25, 2010

Dark Feelings



Ce inseamnă pentru voi un om fără coloană vertebrală ? Cum arată un om fals sau un om ușor de influențat ? Întrebări de genul îmi voi pune de acum înainte mereu, atunci când încearcă cineva să se apropie mai mult de mine decât îi permit. Pe lângă boom-ul sentimental pozitiv care s-a produs in seara cu prezentarea de modă zilele acestea au urmat niște boom-uri sentimentale negative. Oricum până la urmă cu banii poți să demaschezi un om cu o ușurință inimaginabilă, la fel s-a întâmplat și cu acești asa numiți prieteni. Trecând peste aceste șocuri ... prezentarea a fost interesantă, insă unele detalii nu au lăsat-o sa fie PERFECTĂ sau cum am fi visat noi. Din cauza unor neîntelegeri cei de la Club Bamboo nu prea au făcut după dorința noastră și anume, fără fum sau laser în timpul defile-ului, insă nu am prea putut face mare lucru, deoarece toată lumea din organizarea Balului Bobocilor a fost prinsă în acest eveniment care a durat efectiv 20min și toată lumea era la fel de importantă ca și modelele sau noi designerii. Din spatele cortinei inflorate nu se auzeau decât țipete ale unor oameni care nu aveau ce să facă acolo... decât să fie importanți. Situațiile penibile nu au lipsit și se pare că nici eu nu am scăpat netaxat. Din cauza emoțiilor și a presiunii am dat un interviu site-ului www.clujnightlife.com de râsul satului, pe lângă faptul ca urlam efectiv în microfon ca un țăran am și incurcat anii si conceptul de bază. So ... I can face it ! Ca și orice altă greșeală care o fac. Deci mă simt un Voicu Pânzaru reprezenting Romeinia ! Sorry for that. Aici sunt filmările cu prezentarea.
Part I

Part II

Mai jos voi adăuga niște fotografii de la prezentare. Fotografiile de la Bal sunt efectiv irelevante, fiindcă tot evenimentul numit Balul Bobocilor s-a clădit in jurul numelui meu si a prezentării care am făcut-o împreună cu Racolța Emil și mai puțin dar ... încă existenta Todor Denisa.









Știu că poate sună selfish dar, eu și cu Emil Racolța am făcut rochiile noastre să pară cu adevărat o mini colecție. Cele 6 ținute ale mele au fost mai mult minimal decât gotice, insă sunt curios dacă a observat cineva diferența catastrofală a celor 4 rochii care le-a creeat Todor Denisa. Nici un element care să se regăsească în tot ce a creeat, probabil din cauza lipsei de imeginație. Rochia mov a fost ceva cearceaf vopsit, infășurat pe diferite suporturi să construiască niște falduri care mă duceau cu gandul la ținutele grecești nicidecum una gotică sau minimal care să inspire feeling-uri dark, iar acel corset alb cu danteluță neagră peste și cu o fustă crăpată pe picior pentru a impresiona audiența, am senzația că se poate găsi si la renumitul magazine Hong-Kong de pe Bulevardul Eroilor, cu ușurintă, fără să dai banii pe aiureli numite creeații vestimentare. ”Papușica” aceea blondă poate, de acum înainte, va fi recunoscută pe stradă, drept Lady Gaga a Clujului, după ce a purtat acea prost făcută rochie de seară, inspirată de nicaieri. Dacă găsește cineva un element comun în toate acele ”rochii de seară” să mă anunțe și pe mine.
Până data viitoare,
Angelo S.

15 comments:

  1. Ce tot palavragesti acolo, ca ai avut rateuri la interviu ? A fost chiar foarte OK :*

    ReplyDelete
  2. ….imi place,o descriere extrem de potrivita,asta tinind cont de coloana vertebrala a celui care o face..da se recunoaste aceea diferenta dintre creatiile noastre,datorita “imaginatiei” mele si tinind cont de sloganul”iubim libertatea,ne opunem conventiilor opuse,iubim soarele si intunericul dar evitam conformismul”….ai dorit o colaborare ,insa te-ai considerat lider uitand de alte opinii,ai dorit ceva amazing a iesit un bullshit,ai vrut sa fii in centrul atentiei …da ai “pozat”in ipostaza de taran dupa cum chiar tu insusi te descrii,ai vrut ceva fabulos, sa se stie cine e Angelo S..succes total, ai reprezentat Romeinia,felicitari!!!
    Cat despre mine ,nu copiez citate ramase in istorie datorita celebritati,”discursurile”mele ,se exprima prin tacere,nu doresc sa creez o copie ieftina a ceea ce vad mereu,daca as fii destul de inteligenta sa fac haine frumoase dar care sa nu coste mult,le-as face ptr mine..incepem un drum spre creatie,intr-o perioada in care consumatorul este atras de un produs ,doar daca intradevar are sens..nu doresc sa fiu o “marca” mi se pare ceva de suprafata ,totul ascunzand realitatea…atata timp cand chiar tu spui,ca rochia mea se poate achizitiona de la orice magazin Hong kong…haha ,inseamna ca la fel ca sute de creatii ale celebrilor designeri a fost placuta si “copiata”,deci eu ma incadrez in “schema”.Aceea Denisa va exista mereu ,la fel cum vor exista si ceilalti colegi ai nostri pe care nu i-ai mentionat dar care si-au dat participarea cu creatii,nu sunt indreptatita sa te critic sau caracterizez ,cei care te cunosc stiu mai bine decat oricine cine ESTI
    Spui ca ai incurcat anii si conceptul la interviu….nu stiu de ce te consideri “citit”cand ar fii mult prea multe de spus despre accente,stiluri,tendinte ,cand si marii designeri recunosc ca cunosc toata materia,insa la un examen teoretic cu siguranta ar pica… nu am studiat niciodata carti despre moda,sunt la inceput,stiu unde vreau sa ajung ,ce sa fac,si nu am considerat in aceasta prezentare o lansare spre podium-urile parisiene…am dorit sa exprim parerea mea privindu-mi propriile haine ,lasindu-le sa traiasca pe mine si in imaginarul meu,am incercat sa pastrez ceea ce ai dorit(m-am incadrat in stil gotic,chiar daca nu recunosti)prefer sa traiesc cu imaginea creata de mine despre ce vreau sa cred ca este moda.
    Merci Angelo S,ptr comentariul lasat pe blogul “personal”,de multe ori atacul este ceea mai buna arma,iar tu ai dat dovada prin asta de nesiguranta, te-a deranjat ca am trecut cu brio,un examen impus de tine,in fata unui public blamat tot de tine,dar care ti-a admirat creatiile,pacat ca nu le-a aplaudat,merita acest lucru persoana care ti le-a realizat !.........si de ce nu,”arunc manusa”o provocare ptr viitor..ne revedem undeva,candva pe podium-urile mult visate de tine,succes!!!

    ReplyDelete
  3. Să fie clară o trabă, limba ta română este una de baltă, la fel si modul de a te exprima. Ai aruncat saci întragi de semne de punctuație fără nici o noimă. Un exemplu ,,chiar tu insusi” forma corectă este ,, chiar tu insuți ” și o grămadă de alte cacofonii.
    Dacă corsetul tău îl consideri gotic, așa să îl vezi mereu, eu l-am catalogat a fi unul prea comun și se mai putea lucra la design, dar din acele 4 schițe și 4 rochii care le-ai făcut nu îți poți exersa creierul spre ceva nou, intr-o oră nu poți face 4 rochii ( 4 schițe ) care să le arunci pe podium fără să ai și un ideal de fată care să fie personajul ce imbracă o rochie, îți lipsea cu desăvârșire un story board. Dacă băieții cocalari din sală te-au aplaudat îți poți da si singură seama ce scară de valori aveau și câtă educație au primit de la tăticul și mămica ,, Ce faină o fost rochia de pe aia brunetă, crepată pe picior ... ce bunăăă ! ” Acesta a fost răspunsul pozitiv care l-ai primit tu, despre mine nu are rost să vorbesc.
    Dacă bine țin minte ai o incapacitate mai mare decât mine când vine vorba de declarații de presă sau interviuri toate asezonate cu emoții covârșitoare, anul trecut ai luat mireasa de mână, când bine ți-am spus să îți iei creeația ta. Știm amândoi cum ești când vine vorba de emoții.
    Cât despre greșala care am facut-o cu anii, nu trebuie să te stresezi, ștrudelul tău gotic din capul fetelor nu are nici o legătură cu hair-style-ul inspirat din ceea ce purta Maria Antoaneta, la fel și cu machiajul, buzele tale mov nu au avut nici o legătură cu tot restul machiajului de la toată prezentarea. Ai încercat să îți diferențiezi ” creațiile” când de la bun început a existat o regulă care, inițial ai acceptat-o și după ce ți-a apărut numele pe afiș ai luat alte decizii în ceea ce privește stylingul.
    Nu cred că are rost să spun mai multe, eu mi-am asumat tot ce am greșit, insă oamenii cu orgoliul prea mare sunt prea proști ca să vadă cât sunt de penibili.
    Angelo S.

    ReplyDelete
  4. " Cat despre mine ,nu copiez citate ramase in istorie datorita celebritati,”discursurile”mele ,se exprima prin tacere,nu doresc sa creez o copie ieftina a ceea ce vad mereu [...] "

    Acele citate au ramas in istorie datorita faptului ca sunt autentice, veridice si pt ca au fost rostite de niste iconuri ale modei si nu numai. Jeeezuz, cum naiba poate ajunge un citat celebru daca nu are veridicitate ?! Tu te'ai gandit la asta inainte sa scrii ce ai scris ?


    "[...]daca as fii destul de inteligenta sa fac haine frumoase dar care sa nu coste mult,le-as face ptr mine [...] " - sincer, dupa afirmatia asta, iti doresc bafta muuuuuulta daca iti doresti sa ajungi designer, pt ca eu ca si consumator, nu ti;as cumpara creatiile nici intr;o mie de ani daca as fi citit ceea ce ai scris.

    Ai dorit si ai sansa sa;i dai o replica verbala lui Angelo, dar... te;ai blamat pe tine si ai aratat unor persoane interesate de moda si arta, nu neaparat de designeri, cat de urat a fost din partea ta sa scrii ceea ce ai scris in acel comentariu.

    Denisa, rochiile pe care tu le;ai creat, le;am vazut prin Bamboo in Bucuresti si in Grecia asta vara. Sincer, nu'ti blamez colectia, dimpotriva, iti respect curajul, dar ce ai facut tu nu se poate numi colectie de moda. Iar Angelo si'a facut meseria de fashion blogger: a criticat ceea ce din punctul lui de vedere nu a fost ok si mai mult decat atat, ti'a si explicat de ce nu a fost ok. Bafta in continuare :)

    ReplyDelete
  5. Denisa,singura ai scris comentariul?Sau ai avut nevoie de un "mic" ajutor pt a scrie atata...

    ReplyDelete
  6. Nu ti se pare ca apar "comentariile"la intervale prea scurte ?Cine a reusit sa citeasca in 2 min,un comentariu sa-l analizeze si sa dea o replica??

    ReplyDelete
  7. Se pare că madmoiselle Todor Denisa se simte cu adevărat complexată, după comentariile persoanelor care îmi dau mie dreptate. Tocmai am primit un sms care sună cam așa:
    ,, Văd că începi să scoți niște chestii care nu sunt, în legătură cu părul nici vb nu era înainte de Maria Antoaneta acesta chestie pe ultima suta de metrii adică la interviu a fost prima dată când am auzit ... buze mov ? unde... lasă ura și invidia că nu ajungi mai sus de un simplu blogger fascinat de scandal în acest ritm, te las în imaginația ta să te crezi cel mai bun cum te lauzi. ”Angelo the brand” ”.
    1. Îmi cer scuze dacă vă oripilez cu textul de mai sus, am încercat să îl scriu și cu diacrticice, dar se pare că tot așa penibil și lipsit de vreun înțeles sună. Asta e !
    2. Drăguță Denisa, eu am curajul să conștientizez și să recunosc unele situații când sunt penibil, spre deosebire de tine. Nu simt nici o ură sau invidie când vine vorba despre ”creațiile” tale pentru că realizez ce e bun și ce nu. Ale mele 6 piese au fost o mini colecție care a fost apreciată de cine a trebuit.
    Mulțumesc pentru atenția continuu acordată și cu acestea am încheiat subiectul.
    Angelo S.

    ReplyDelete
  8. Deci, fata asta e cretina. Sincer, nu vreau sa o jignesc, dar... Tu Denisa, daca colectia sau ce naiba a fost aia se numeste Dark Feelings, tu cum naiba imbraci un model cu o rochie mov ?!?!?! Movul este o culoarea care te duce cu gandul spre dark ?!?! Ca pe mine nu si sunt convins ca nu sunt singurul. Hair-style : din 20 de modele (am dat un numar aleatoriu), 12 au o coafura gen Marie Antoinette, tu pe restu 8 cum le faci ? Ghici ghicitoarea mea. E logic, normal si firesc chiar si in cazul modei ca atunci cand ai 12 modele din 20 cu o coafura stil Marie Antoinette, sa le faci si pe alea 8 la fel, nu ? Dar tu nu, tu ai zis in sinea ta probabil, ca vrei sa faci ceva diferit si le'ai facut o coafura nedemna de o asa zisa prezentare de moda. Ce ai facut tu pot face toti oameni, nu ai iesit cu nimic din tipare, colectia a fost stearsa pe alocuri, mai mult decat atat, unde nu a fost stearsa a fost bagat la greu acel motiv pitiponcist care ne inconjoara in fiecare zi, iar aici ma refer la coada aia de cal si tapatul ingrozitor de urat.

    Ai face bine pe viitor sa accepti criticile, chiar si cele mai spurcate si sa inveti din ele si sa nu dai dovada de cretinism ieftin prin postarea unui comentariu care efectiv face de rusine Liceul de Arta.

    Eu inca sunt uimit cine naiba te'a bagat in aceeasi oala cu Angelo si Emil.

    ReplyDelete
  9. Nu doresc sa atac/jignesc pe nimeni prin acest comentar al meu. Voi incerca sa fiu cat mai obiectiva si cu bun simt.


    In primul rand, afisul. Am inteles ca aceasta prezentare de moda a fost in cadrul balului, dar din cate am observat/auzit, nu toti designerii au fost "tipariti" pe afis. De ce? Singurul lucru la care ma gandesc ar fi ca unii dintre designeri au dorit sa participe la eveniment abia dupa creearea afisului. Daca intr-adevar acesta e motivul, data viitoare sa NU-i mai acceptati, oricat de renumiti/importanti ar fi ei. Acestia sunt cei care va trag la fund si cei care va strica reputatia. Daca doriti profesionalism intr-o expozitie [eu, de una singura si in grup, am avut o gramada chiar si in diferite orase/continente ale lumii si s-ar putea sa va vina si voua la un moment dat randul, dar pana atunci cel mai bine este sa invatati din greseli.] trebuie sa va purtati ca atare, vorba lui Angelo, trebuie sa aveti coloana vertebrala. DA este DA si NU este NU, fara "da... poate... nu stiu..." valabil pentru oricine [fie ca este o persoana foarte draga, fie ca este un dusman] si bineinteles, cand este necesar sa aduceti argumente puternice. Nu merge cu: "Asa vreau eu" sau "Apai, nu pot...", acestea sunt cele mai grave replici pe care le poti folosi ca argumente.

    Sper totusi sa fii fost doar cei 3 designeri mentionati in afis.
    Un punct negru pentru toti.

    ReplyDelete
  10. In al doilea rand, interviurile: Angelo, iti apreciez curajul, este un pas in fata, tin minte si eu cand am avut primul interviu, ce greu mi-a fost sa leg predicatul de subiect, dar aceasta problema apare cand cel care ia interviul nu-si face treaba pentru ca acesta are si rolul de a-l ajuta pe cel interviat sa vorbeasca, sa se simta bine in fata camerei de filmat, sa se relaxeze punand intrebari, ba chiar completand. Tu si Patricia, pur si simplu, erati doua masini care dadeau din gura.
    Un punct negru pentru cei de la presa.

    In al treilea rand: fumul si lumina din Bamboo; din cate am inteles ati vorbit cu cei ce se ocupau cu aceste 2 aspecte si v-au confirmat ca nu este nicio problema. Nu bag mana in foc ca intr-adevar asa a fost. Ori nu ati vorbit cu ei, ori ati avut un incident cu ei si v-a fost jena sa-i infruntati.
    Data viitoare, le explicati clar si frumos ca va luati lucrurile si va gasiti un alt local daca nu procedeaza conform cerintelor pe care le aveti. De obicei, dupa ce stabiliti toate amanuntele, este bine sa aveti si un contract pe care trebuie sa-l semnati, absolut toti: de la local pana la fiecare participant/organizator. Dadada, deja parca e prea complicat, dar in cazul unui esec, ei iti vor spune: "Asta e..." si voi ce faceti? Ramane sa le indurati pe toate. De obicei existenta unui act ii indeamna si pe ceilalti mai puturosi sa-si faca treaba de teama sa nu fie penalizati.
    Din cauza fumului/jocului penibil de lumini, eu ca fotograf am avut cateva probleme, de exemplu aparatul focusa pe fum sau aveam poze gri si negre si nu aveam timp suficient sa imi reglez aparatul in asa fel incat sa nu-mi apara acel fum [ se pot observa diferentele/griurile de care vorbesc, chiar in cele 4 fotografii lipite de catre Angelo].
    Un punct negru pentru voi si cei de la Bamboo.

    Ar mai fi... dar momentan nu imi mai vin idei.


    Legat de lucrarile pe care le-ati expus…
    In mod cert, cine ma cunoaste pe mine cat de cat, ar putea spune ca sunt parerela in ceea ce priveste moda si ca nu sunt tocmai feminina [da, recunosc si eu ca nu sunt feminina].
    Rochii de seara, negru, dark…
    Cel mult mi-au placut lucrarile lui Angelo, in mod special rochia pe care o purta Andreea S. era simpla si in acelasi timp bogata datorita faptului ca avea un guler sublim definit si datorita acelui joc de “valuri” [nici nu stiu cum sa le spun]. Mi s-a parut ca ar fi si o rochie foarte comoda.
    Restul… ca restul, din pacate nu pot spune ceva memorabil pentru ca nu mi-au atras atentia, nici ale lui Emil si nici a celorlalti care nu au fost mentionati. Pur si simplu rochia aceasta, m-a fascinat de cand am vazut-o.

    Atunci cand realizati o lucrare trebuie sa tineti cont de foarte multe aspecte, calitate implicit duritate, culori, materiale, combinarea lor, comoditate.. etc. Nu mai stau sa explic.


    Sper ca acest comentar al meu, care vad ca deja e kilometric, va ajuta cat de cat, daca nu, macar ma ajuta pe mine verificandu-mi singura mentalitatea si felul de-a imi rezolva problemele/aspectele.

    ReplyDelete
  11. Intr-adevar, nu toti creatorii au fost mentionati in afis, ca sa nu mai vorbim despre interviul lui Angelo sau al Patriciei... De ce ati dat dovada?
    Parerea mea este ca TOATE numele celor care au avut creatii in aceasta prezentare trebuiau mentionate.

    ReplyDelete
  12. Tind sa cred, ca aceste comentarii ale Denisei sunt inutile, deoarece diferenta intre o catastrofa vestimentara [a ei] si un succes [cel al lui Angelo] se vad de la o posta.
    Sincer, mi s-a facut pur si simplu sila si incepeam sa regret faptul ca mi-am pierdut 5 minute din viata uitandu-ma la asa ceva.Probabil de aceea rochiile cele mai bune au fost spre finalul prezentarii, pentru a sterge acel "gust amar".

    ReplyDelete
  13. Si asa de sfarsit. Toata prezentarea aia o fo' un fail de la-nceput pan' la capat.
    1)Baiurile ce le-o facut Bamboo cu laser si fum si ce-o mai fi fost.
    2)Nu ai construit nimic sub numele tau ca n-ei fi ceva pui de zmeu. Bun, am inteles, ei fi tu bun la design sau la ce-i mai fi, personal nu gust chestia asta, da' daca esti baiat destept nu te-astepti sa iasa nu stiu ce Dumnezo' de prezentare la un cacat de bal al bobocilor.
    3) Absolut nimic n-o continut pic de gothic in tot ce-ati facut.
    Daca s-o suparat careva chiar nu-mi pasa, inseamna ca nu accepta pareri si-aia-i grav.
    Si-s curios cat de repede o sa incerce careva sa se scoata luandu-se de faptu' ca vorbesc ca ultimu' taran.

    ReplyDelete
  14. Mi-am pierdut 10 minute din timpul meu pretios pentru a citi comentariile voastre...
    Concluzia este urmatoarea: Voi nu va puteti numi designeri (pur si simplu mi se pare o insulta pentru adevaratii designeri) , iar pentru Angelo S. : Frate, esti un complexat! Nu pot sa cred cate jigniri si cate comentarii referitoare la un lucru atat de subiectiv! Fiecare si-a transpus imaginatia in aceste rochii! Daca rochiile tale ,Angelo, au fost mai ok , bravo! Daca ale Denisei au fost mai putin inspirate ,what's the problem? Te vad o persoana infatuata si un egocentrist !Numai bine!

    ReplyDelete
  15. Timpul tău preţios nu ţi-ar fi permis sa intrii aici dacă nu ai fi avut un interes.
    Atat timp cat nu mă cunoşti nu trage concluzii pripite. Deocamdată comentariul tău anonim nu ma face decat sa rad isteric cand văd cat de analfabet/ă eşti.
    P.S. Sweety data viitoare nu încerca sa iesi în evidenţă cu comentarii penibile că nu o impresionezi decat pe Denisa.

    ReplyDelete