Sunday, January 23, 2011

Dior Homme - fall 2011






După ce a prezentat o colecție extrem de fluidă pentru sezonul de vară, această fluiditate a modificat-o puțin, fiind mai rigidă noua colecție pentru iarna anului 2011. Desigur trebuia făcută o diferență între iarnă și vară, astfel materialele folosite sunt mai groase, tricoturi duble, cașmir, etc.
Ce nu prea am văzut demult la Dior Homme, a fost culoarea roșie, într-o nuanță așa puternică, în schimb am văzut fucsia, albastru și portocaliu pentru primăvara anului 2009.
Când ai nevoie de o reîmprospătare a garderobei, mereu poți apela la acest stil vestimentar, simplu și ușor de combinat cu alte piese.
Angelo S.

7 comments:

  1. Angelo, ce te faci anul asta? Se merge mult pe un par lung si drept...hm...Iar despre palariile de toamna-iarna ce sa mai zic...greu...O sa fie greu in toamna asta:)
    ian

    ReplyDelete
  2. Măi, dacă am un blog de fashion nu înseamnă ca o să mă fac copy/paste ce postez pe aici. Totul se poate modela astfel încât fiecare să se simtă bine. Nu cred că îmi voi lăsa păr lung și voi purta pălărie doar pentru că idiotul de Van Assche a trimis așa ceva pe scenă. Fiecare ce și cum i se potrivește și desigur cum se simte bine.

    ReplyDelete
  3. ...AnywaY I like your originality! Very ''dark fashion style'' ! Myra

    ReplyDelete
  4. Ai vazut palariile de la Varvatos? Eu zic ca sunt mai reusite decat astea...
    ian

    ReplyDelete
  5. Pălăriile de la J. Varvatos mi se pare că reprezintă bărbatul care este tot pe drumuri și fuge dintr-o parte în alta, în schimb acestea de la Dior sunt inspirate parcă din stilul vestimentar al evreilor, cu costumul acela mai mereu negru și pălăriile care seamănă cât de cât cu acestea. Creeațiile de la Dior sunt mai minimaliste, cu linii simple si clare, pe când cele de la Varvatos sunt mai lejere și se pot potrivi cu ținutele comode, urban poate și vintage. Deci acest vs. dintre Dior și Varvatos nu prea există pentru că au clientelă diferită.

    ReplyDelete
  6. Aceste păreri impărțite sunt doar pentru că exista gusturi diferite. :)

    ReplyDelete