Tuesday, March 2, 2010

Look book 02.03.10

Traversand o perioada mai grea din punct de vedere al sanatatii mele zilele acestea, am avut putin mai mult timp sa analizez site'urile de specialitate si sa mai imi limpezesc ochii cu diferite outfituri, asa ca impart postarea de azi intre extravagant si ceva mai office.
Asa ca cei din urma vor fi cei dintai, incep cu tinutele mai office. Tind sa cred ca outfiturile office trebuie sa emane eleganta, nu ? Aceasta eleganta depinde mult de detalii si accesorii. Un guler de camasa curat si bine calcat, o cravata asortata ridica valoarea unui costum, fie si el modest. Sunt multi barbati care fac alergie numai la gandul unei cravate. Au perfecta dreptate, totusi exista ocazii cand este indispensabila, e de preferat sa avem o cravata frumoasa, noua si moderna in dulap pentru orice eventualitate. O esarfa de matase colorata pusa la gat alaturi de un costum clasic si o camasa nu e o solutie, chiar daca asemenea tinute apar si in Occident. Sarind peste detalii tipii din imagine au facut o combinatie pe cat de interesanta pe atat de fashionable.
Costum kaki cu cravata ingusta rosie, pantofii i-am mai vazut, daca nu la el atunci sigur la alta persoana. Mie cel putin imi face cu ochiu modelul sacoului care este destul de simplu.

Al doilea costum, more classy NOT CLASSIC ! vorba cuiva. De data aceasta este un costum mult mai elegant, chiar daca mie nu-mi prea place camasa, de fapt ce este sa nu-mi placa ? Gulerul de la camasa ... right ! Asa de felul lui, arata bine... PAS !

Outfit de plimbat catelul, mie cel putin imi place si outfitul si catelul, daca lesa era rosie spargea gheata. Ma cam indoiesc ca la asemenea top ar fi ales o pereche de blugi si tind sa cred ca pantalonii sunt dintr-o stofa putin mai casual. Pantofii sunt frumosi pe aceleasi nuante cu intreaga tinuta.

Extravaganta necontrolata, de data asta putin cam kistch, sorry. Stiam ca se poarta manusile de piele si stiam ca si extravaganta e apreciata dar nu asa. Manusi de dama super elegante nu cred ca le poti transforma in ceva casual, adica cel putin nu cu un sacoul de barbati. In trend sunt manusile de piele pana la incheietura nicidecum pana la cot. Geek glasses its a +, pe langa toate acestea mai am o enigma, de ce cizme de iarna si manecile sufulcate la sacoul ? Sau de ce blana la gat si manecile sufulcate la sacou ?
Cam rar cu postarile de pe look book ... de fapt cam rar cu postarile in general. Un salut renumit ... xoxo angi

No comments:

Post a Comment