Saturday, February 27, 2010

Look book 28.02.10

Aho ! Aho ! Ca parca chiar a trecut ceva timp de cand nu am facut ceva util prin zona aceasta, am frecat menta doar in ultimele zile fara nici un folos. 9 zile de la ultimul Look book si 8 de la ultima postare, e ceva nu ? Daca pana acum in postarile cu prezentarile de moda am tot scris despre baieti mai mult pentru ca atunci a fost perioada cand erau fashion weeks for mens, acum de curand a inceput fashion week for woman, insa problema e ca nu stiu pe unde, doar am vazut ultimele prezentari Emporio Armani, Versace si Burberry Prorsum din ceea ce imi amintesc ca sunt mai importante. Printre alte experiente traite astazi din gama ,, Doamne ... uita-te la ala !!! " a fost o mica disputa cu un personaj dintr-o zona daca pot zice asa destul de rurala fapt ce ii afecteaza modul de a gandi si a intelege anumite mentalitati care sunt total diferite ce cea a personajului in cauza. ,, Daca tu nu ai mai vazut ochelari de vedere cum purta bunica ta, la un tanar nu inseamna ca trebuie sa areti cu degetul " replica de la narator care se modifica in functie de situatie. E greu sa ii accepti pe cei care chiar le pasa de aspectul lor cand tu esti zero barat ( multimea vida ), suna a frustrare de fapt. Sarind peste neplaceri si complexe, merg mai departe cu comentariile.

Geek glasses ... sunt omniprezenti. De data aceasta rosii fac toata atmosfera in fotografie pentru ca daca stau si analizez mai bine textura camasii imi da impresia ca e facuta din in iar cravata ma deranjeaza total din cauza nodului, parca e nodul facut la sacul de gunoi, asa la prima privire arata misto si praul aranjat si totul ok.

Spring/summer style, chiar ca are un aer fresh ce il emana prin culoarea camasii super aleasa cu cureaua, mie cel putin imi place, parul la fel de young parca acuma a iesit de la dus si la sters cu prosopul, printre culorile de vara, la gat ... nelipsita pereche de ochelari de soare retro. Super fresh look.

Retro mamiii ... Imi plac alegerile facute si chiar arata bine dar eu nu ma pot imparti intre retro si stilul mai office a tipului din prima poza, asa ca prefer camasi simple albe cu cravata neagra decat sa experimentez diferite ideei. In schimb cheia din piept si cureaua maro sunt din aceeasi zona, iar sacoul se poate purta la mai multe tinute daca e negru, ca nu vad prea bine. Oricum o combinatie in regula intre pantofi si slim jeans.

Little black dress varianta masculina, foarte interesanta tinuta, am tendinta sa zic ca bate spre Dior Homme, doar ochelarii de soare techno mai lipseau. Singurul lucru care nu ma incanta tare mult chiar daca arata misto si spun ca nu ma incanta pentru ca mie mi-ar fi rusine sa port ceva chiar asa de extravagant, este partea inferioara. Pare ca sunt picioarele lui Nepoleon. Probabil daca erau blugi albastru deschis si incaltamintea din piele maro ar fi fost retro total, dar asa sunt doar ok. In schimb sacoul e in tendinte la fel si volumul din jurul gatului. Acestea fiind zise, sper sa fiu capabil sa pot posta cat de curand ceva nou sau sa continui ideeile mai vechi, cel putin.
Nu am facut-o pana acum insa imi cer scuze daca sunt greseli de exprimare sau scriere, chiar am o gramada de ideei in cap si nu reusesc uneori sa le unesc asa fel incat sa inteleaga si altii ceea ce vreau sa exprim.

No comments:

Post a Comment