Friday, January 29, 2010

Look book 29.01.10

Tinand cont ca o parte din imaginile care am vrut sa le postez azi le-am adaugat la postarea anterioara, nu-mi ramane altceva de facut decat sa adaug cateva instantanee care mi-au placut pentru ziua de azi.
Pentru vremea noastra de afara din zilele trecute cel putin pana astazi, cu temperaturi asemeni Polului Nord, as recomanda unul dintre aceste fulare care pe langa ca arata bine tin si de cald. Inglobeaza caracteristicile care ne intereseaza pe toti, caracterul estetic ( cum zice bunicul meu
,, se poarta " ) si isi fac si rolul pentru care sunt create. Mai departe lasand lucrurile care sunt cat de cat normale la o parte, trec la ceva mult mai extravagant. Mdaaa... tipul din imagine chiar are curaj, prima poza are o pereche de pantaloni cu un croi interesant, cred ca daca erau pana jos ar fi fost salvari asa sunt doar niste salvari scurti. Sacoul cu un volum pe umeri este la fel de extravagant ca si outfitul din poza precedenta. Nu stiu daca as avea curajul sa il port chiar daca as avea asa ceva in dulap, privirile ciudate care le-as putea primi m-ar determina sa il las pe umeras in dulap, in schimb tipul nu stiu cat de mult ii pasa ce cred altii, in fond si la urma urmei nu e treaba lui ce gandesc persoanele care nu inteleg. Keep it up !

No comments:

Post a Comment