Thursday, January 28, 2010

Look book 28.01.10






Stiu ca poate unele combinatii vestimentare sunt pentru unii ciudate sau pentru altii prea ... GAY insa pe mine nu ma prea impresioneaza parerile negative din partea celor care nu inteleg anumite parti alte vietii. In fond si la urma urmei ne-am invatat sa ne pese mult prea mult ce planteaza vecinul decat sa privim in gradina noastra ca ni se vestejesc rosiile, cartofii, castravetii, etc. Mai mult conteaza ca tipul din fotografia 3 are o esarfa de femei care arata destul de bine, decat sa ne uitam in dulap si sa vedem ca avem 2 perechi de jeansi stersi si cu capse si diferite aplicatii pe ei care se incadreaza la rubrica COCALARI si poate o flanela sau un tricour care e scris mare GUESS sau D&G. Lasand ironiile la o parte tipii din fotografii sunt din strainatate, desigur, vesta din prima fotografie este pur si simplu geniala, facuta din 5 bucati de material negru ( fata, spate, spate-umeri si 2 buzunare ) este de un mare efect cand ai ce sa pui in evidenta, in cazul meu ... nu prea. Al doilea instantaneu ... hmmm ... da interesanta ideea de a cuprinde talia cu o curea peste sacou ... DO IT ! Din nou tipul cu esarfa de ... femei din fotografia 3 are un papion care atrage priviri, m-am chinuit sa numar acele de siguranta si am ajuns undeva pe la 28 dar am capitulat repede. Salvarii din fotografia 4 dupa parerea mea ii fac picioarele cam scurte din cauza distantei prea mici dintre pamant si ... scuzati cuvantul cracii pantalonilor, geanta cam de dame, hermes birkin ivory :) care ajunge cred eu pe la 300 euro :) si ultima fotografie dar nu cea din urma ... de jos in sus, bocanci + ciorapi + pantaloni scurti + ... + geaca de piele + geanta ( daca o pot numi asa ) CHANEL FAKE :) interesanta ideea pentru geanta... i want one too !
In concluzie, asa oameni sa tot vezi imbracati pe strada ... Ma cam indoiesc ca in metropola Cluj ar avea cineva curajul sa poarte ceva de genu, dar sa speram ...

1 comment:

  1. thank you for following (:
    hope you´ll enjoy.


    flowers,
    diana

    ReplyDelete