Friday, April 30, 2010

L'officiel 2

Oribila zi, chiar de toata coma. Nu ma refer la vremea de afara care este delicioasa de-a dreptul si de posibilitatea de a aborda un look de vara, ci la fazele aiurea de azi. In mare, fara sa intru in detalii si sa apuc sa scriu ce mi-am propus, s-a intamplat sa ma cert cu mami pe subiectul pantalonilor, nu mai am nici un leu disponibil de cheltuit si mai sunt si stresat de scoala si unele persoane, nu se poate mai dragut de atat. In schimb in cateva minute merg in oras sa ma relaxez, pe cat posibil.
Trecat la subiect, am sa postez cateva dintre reclamele ce urmeaza.
Tipic, John Richmond abordeaza un stil rock, cel mai simplu look care se poate purta vara aceasta, tricoul extra large cu geaca de piele si ceva incaltari pe aceeasi masura, adica nu piele intoarsa sau maro sau modele care tind spre vintage/retro.
Gucci... Gucci... spread'ul din imagine mi l-am setat ca si desktop backround. Mie cel putin mi-au obosit ochii, atata piele de crocodil si manere din bambus am vazut la Gucci, dar totusi e mai bine decat mult copiatele genti crem cu G maro. Imi ca textura maieului seamana putin cu cea a gentii, adica undeva pe acolo... cerculete. Cureaua super huge in talie si fusta creion, dau un aer mai avangardist. Combinate, dau un look super upper east sider.
Si ca incheiere... inca una dintre old style adus in 2010. Rochita cu dantela si topul arata chiar bine combinate cu toate ca da o senzatie de bitchy. Galliano face minuni pentru Dior.

No comments:

Post a Comment