Friday, April 9, 2010

Look book 09.04.10

Ca ma tot plangeam mai demult ca nu vine primavara, azi am observat pomii vecinului infloriti, sa nu va inchipuiti ceva ciresi sau meri, doar simpli pomi ce in toamna o sa faca corcoduse sau cum le zice bunicamea prune albute, nostim ... nu ? Aruncand azi o privire pe lookbook am observat ca apare isteria hainelor rosii, toate bune si frumoase pentru ca de mult mai multe ori rosu e combinat cum trebuie, cred ca am zis mai demult ca rosu merge doar cu negru si in unele cazuri cu alb, se pare ca nu sunt singurul care stie acest lucru, ba mai mult majoritatea persoanelor prezente pe acolo simt aceasta combinatie. Toate acestea depind de tinuta, de imprejurare si combinatii. Oricum sa nu va inchipuiti ca o curea rosie de piele lacuita o sa mearga vreodata la o pereche de blugi stersi sau o rochita mini la fel de uzata si colanti negri pana la glesne ... NEVER ! Asa ca in urmatoarea poza am adunat cateva bucatele, cateva dintre se repeta cu aceeasi piesa dar in mare e ok, arata bine.
Un touch rockstyle facut acasa.
Asa cum am postat mai demult si nu prea am dezbatut, e vorba de stilul care e la moda, rock. Capse, tinte patrate, tinte rotunde, ace de siguranta si piele, toate combinate bine pot da ceva placut la vedere. De data aceasta am observat cateva detalii interesante ca si efect si ca si model. Primul este vorba de rochita tipei, care din pacate am senzatia ca nu se prea potriveste alura rock pe rochita mai retro, dar era doar vorba de acele de siguranta de pe umeri, intr-un numar destul de mare pentru a atrage privirea. A doua fotografie tot pe aceeasi tema este vorba de sacoul tipului, unde pe piept a adaugat cateva tinte patrate metalice, pe langa sacoul home made care ajunge unde trebuie, are si un tricou alb cu imprimeu. Din pacate sunt total impotriva sosetelor turcoaz la acest look. Din rubrica ,, Lauda-ma gura c-o sa-ti dau friptura ", mi-am facut si eu o cravata de genu cu ace de siguranta, dar din pacate cred ca va ramane asa pentru ca mi sa cam stricat din cauza gaurilor din material, dar momentan e in regula nu imi doresc alta.

No comments:

Post a Comment