Saturday, April 10, 2010

Look book 10.04.10

De abea acum m-am ridicat din pat si mi-am facut curaj sa mai arunc o privire asupra albumului de street fashion care il inspectez de ceva timp. Stiam ca daca o sa merg la somn prea tarziu azi noapte azi o sa lenevesc toata ziua prin pat si nici intr-un caz pe laptop, zis si facut, am mancat uns pe paine noaptea trecuta serialul Gossip Girl, care deocamdata este o obsesie din cauza faptului ca unii chiar traiescin modul acela, adica toata ziua mancat prin oras serile de weekend party'uri exclusiviste si cumparaturi excentrice prin reprezentantele celor mai cunoscute branduri, dar asta este. Mergand mai departe la minunata vreme de afara care ma deprima constant de azi dimineata de cand auzeam picaturile de ploaie cum se scurgeau pe burlan, nu a facut altceva decat sa ma incurajeze sa raman in pozitia standard de azi dimineata ( in pat, sub patura ).
O combinatie pe cat de simpla de realizat pe atat de mare efect, mie cel putin imi place cureaua impletita si camasa albastru deschis, nici nu cred ca a costat o avere ca sa arate asa bine. In schimb sunt putin impotriva pantalonilor albi, cum ziceam mai demult, mie cel putin imi confera senzatia de dezbracat. Din pacate nu se vad incaltarile care ar fi fost cireasa de pe tort, dar nu e nici o problema tortul acesta chiar arata bine.
Inca o combinatie interesanta pentru primavara a facut-o tipu din fotografia ce am adaugat-o. Un mix intre alb, negru si o pereche de pantaloni sau ciorapi viu colorati. Legatura dintre ochelarii de soare si partea inferioara se face prin banda colorata a ochelarilor. Nu stiu in ce zona a modei l-as putea plasa pe tip, dar a facut o combinatie placuta si da un aer mai techno.
Street fashion inca odata am sa postez un exemplar din acest stil. Nu prea am mare lucru sa comentez aici decat o descriere simpla si poate o opinie. Jeansi combinati cu un tricou alb cu imprimeuri si o pereche de tenisi da un aer fresh si primavaratic. Pe langa acestea bratara, parul si atitudinea dau acea scanteie de care are nevoie pentru a fi un micut macho ce atrage priviri.
A face sau a nu face asemenea experimente ? Pana una alta intregul arata bine, poate nu si la fel de bine ar atata fiecare piesa pusa deoparte de combinatia care conteaza. Mie cel putin imi place partea superioara cu puloverul care curge si palaria neagra. Mi-ar placea sa am pe umeras o asemenea piesa.
Daca as fi gasit poza aceasta in dulap, prafuita si desiguri alb negru as crede ca e bunica. Nu, nu e in nume de rau dar chiar asa ar arata buni, beeing fashionista, in epoca tineretii ei. In orice caz mie-mi plac combinatiile dintre floral print si verde, iar cureaua si pantofii maro se potrivesc perfect cu nuanta bicicletei. Facand o paranteza la partea cu bicicleta am observat ca devine o isterie moda bicicletelor, toata lumea vrea bicicleta din diferite motive, mie-mi place, nu sunt impotriva dar mai sunt si de parere ca fiecare trebuie sa fie condus in viata de propria imaginatie, nu prin furarea ideeilor altora. Un exemplu usor de inteles ar fi cel al unui grup de fete, care una dintre ele are un idel, o bratara, un ceas, o geanta, iar o membra a grupui isi doreste exact la fel doar pentru faptul ca ii place cum a gandit persoana mai idioata ( cu mai multe ideei ) decat ea. Pana mai gasesc ceva fotografii mai interesante ma voi concentra pe postul cu pantofii. O zi draguta va doresc.

No comments:

Post a Comment