Monday, June 21, 2010

Burberry Prorsum spring 2011




Ploua torential in Cluj.
Astazi am avut marele noroc ca nu a trebuit sa ma deplasez mult de la cafenea pana la primul taxi, ca altfel as fi fost un burete bine imbibat in apa de ploaie.
Inainte de a iesi din casa, am avut placuta surpriza sa aud la stiri ca a avut loc saptamana modei de la Milano... Foarte dragut, acum am ocupatie noptile care vin. Prima casa de moda care am cautat-o a fost evident Burberry, nu ca ar fi cea pe care o divinizez insa in ultima colectie am ramas placut impresionat de tendintele care le propunea, iar acum sunt din nou.
Si noi in rand cu lumea buna ... Prezentarile de moda de la Romanian Fashion Week au fost transmise in direct pe www.fashionandbeauty.ro . La fel au procedat si cei de la Burberry pe adresa lor, ba mai mult au scos unele piese imediat la vanzare pentru clientii lor exclusivisti. Piese vestimentare care vor fi valabile pana in data de 26 Iunie anul curent.
In prezentarea aceasta am gasit multe piese care imi plac, printre care se afla trenchul bej, vesta de piele cu tinte pe tendinte rock, cizmele de cauciuc si nu in ultimul rand puloverul cu gat V de culoare kaki. Designerul propune o idee interesanta, un mix intre army si rock ...

Ultima jacheta de piele cu tinte e preferata mea ...
Angelo S.

No comments:

Post a Comment