Thursday, June 10, 2010

A doua zi RFW I

M-am decis sa impart in doua postari, ziua de azi, pentru ca au fost atatea evenimente incat am senzatia ca unele s-au intamplat ieri. Discomfortul termic si oboseala care se poate acumula de dimineata pana pe dupa masa mi-a dat senzatia ca fotografiile facute in backstage le-am facut ieri si nu azi. Interesant feeling.
Ce am reusit sa imortalizez cat de cat acceptabil au fost platformele lui Broscatean care din cate am inteles sunt cam incomode dar cu toate acestea arata super interesant, mie cel putin imi plac. Sunt facute din lemn si combinate cu ceva franjuri si discuri mici metalice. Cristina la repetitiile lui Broscatean.

Am mai surprins cateva imagini interesante care am reusit sa le si modific putin in timpul care l-am avut. In fotografia urmatoare este celebrul Razvan Ciobanu dand interviu reporterilor de la televiziuni.

Iar ultima fotografie este tot de la repetitii.

No comments:

Post a Comment