Tuesday, June 8, 2010

Prima zi RFW



O zi destul de incarcata, incepand de la prima ora ( 01:00 ) pana la momentul de fata. Oricum plecarea din Cluj a fost descurajatoare pe langa faptul ca idiotul de taximetrist a calcat o pisica, trenul a avut si intarziere cateva minute. Trecand peste detaliile petrecute in tren, am ajuns la Iasi destul de fresh tinand cont ca am dormit doar doua ore si jumatate. Cazarea la hotel a fost aproape perfecta la fel si conditiile.
Toate au fost conform planului
21:00 - 23:00 Cina @ Cafepedia ( Mall Moldova ) . Doar ca eu nu am mers la respectiva cina ci am preferat sa stau in camera sa ma relaxez cateva ore si sa imi reincarc bateriile pentru ziua obositoare de maine.
La ora 17:00 au inceput castingurile si am trecut si pe acolo insa nu am reusit sa surprind mare lucru decat o gramada de fete pe tocuri si cativa baieti.
Astept sa vad ce aduce ziua de maine.

No comments:

Post a Comment