Tuesday, February 2, 2010

Fall 2010 men John Galliano

Din ce am auzit de la altii, vremea de afara, care cel putin pe mine m-a deprimat zilele trecute ca niciodata, a inceput sa se inmoaie. Nu mai am rabdare, abea astept sa vina odata primavara si apoi vara sa scap de gerul de afara si tot stresul acesta de zi cu zi ,, Oare imi va fi frig asa imbracat ?" , ,, Daca imi iau trei randuri de haine tot asa frig voi rabda ? " si multe alte enigme de acest gen, specifice anotimpului in care suntem. Dupa cafeaua de dimineata, mi-am amintit ca nu am mai aruncat nici o privire asupra muncii designerului John Galliano, cunoscut dupa stilul avangardist si foarte detaliat. Scurt pe doi cu datele biografice, dupa numele lui adevarat Juan Carlos Antonio Galliano Guillén ( copy/paste de pe wikipedia ) sa nascut in 28 Noiembrie 1960 in Gibraltar. In anul 1984 a terminat St. Martin scoala de arte si design. Colectia de final de studii a fost inspirata din revolutia franceza si a fost primita cu impresii pozitive. Aceasta a fost cumparata integral si a fost vanduta intr-un butic din centrul Londrei, ceea ce a insemnat lansarea lui pe piata. A fost numit designerul englez al anului 1987, 1994 si 1995. Cum ziceam, cat de cat pe scurt.
Extravagantul designer, de data aceasta a facut o treaba destul de linistita comparativ cu celelalte prezentari de pana acum cand alegea o linie de culori si materiale extrem de contrastante, nu ca aceasta ar fi formata in totalitate doar din non culori, ca de la jumatate spre sfarsit apare amprenta lui, insa prima parte este putin mai serioasa. Prezentarea pentru iarna lui 2010 contine 41 de tinute. Aceasta fiind jumatatea mai diferita spre normal, decat ceea ce urmeaza ... extravaganta a la John Galliano.

No comments:

Post a Comment