Tuesday, February 16, 2010

look book 16.02.10

Buna dimineata ! Inca nu am intinso catre scoala si pe langa cafea si cateva minute care mi-au ramas am salvat cateva poze noi si am sa le adaug alaturi de un scurt comentariu.

Misto combinatia intre palton crem si geanta vintage, care o are tipu de mai sus, din cate am auzit sunt la mare cautare piesele vintage ( ~ anii 1940 - 1950 ) care la noi in romania inca au un pret acceptabil comparativ cu boutiqurile din straintate ce se ocupa cu comercializarea pieselor vestimentare reconstituite, iar mai apoi puse spre vanzare catre public. De data aceasta insa nu cred ca este o geanta din perioada aceea nu de alta dar arata prea noua si prea nefolosita. Din ce am observat poarta o pereche de pantaloni negrii cu buline mici albe si la vesta visinie are un trantafir pus pe rever. Interesanta combinatie !

Gri ! Gri ! Gri ! si ... a da ... gri din nou, super fresh si super tineresc outfit. Caciula din tricot ... gri care e apropiata de nuanta ciorapilor, rochita din talie pana sub fund ii face picioarele mult mai lungi decat pot parea in realitate. Geanta anii '80 asortata cu maieul si mai apoi intreaga tinuta creaza punctul in care iti fug ochii la prima privire. Nice job !

O singura chestie de obiectat, de ce curea maro in talie ? De ce maro ? In schimb ciorapii pana la genunchi H&M combinati cu pantofii Marc Jacobs chiar arata bine, o fragmenteaza putin din cauza atator straturi insa nu conteaza chiar atat de mult.

Brand lover sau doar un kistch ? Asa la prima privire arata cat de cat acceptabil in schimb daca sunt luate in parte fiecare piesa am senzatia ca e un cocalar sau o pitzipoanca, poate din cauza antireclamelor care s-au facut prea mult timp. Geanta LV, palton Burberry Prorsum, esarfa Alexander McQueen, etc.

No comments:

Post a Comment