Sunday, February 7, 2010

Look book 07.02.10

Dimineata aceastea, fiindca e 3:16 de cand scriu, m-am decis sa deschid postarea cu ceva super super misto, pantofii tipei. Louboutin, cred ca este printre singurele branduri care chiar fac pantofi de dama super la moda si eleganti, din cate am vazut multe perechi ale designerului sunt cu talpa rosie, nu sunt foarte sigur daca acest model este un fel de trade mark, ca si carourile de la Burberry Prorsum ori patratelele de la Louis Vuitton, dar in orice caz este o parte a designului pantofului care chiar il face sa arate bine si atrage privirea. De fapt si de drept ganditiva realist, cum ar fi aratat perechea de pantofi fara tintele acelea si fara talpa rosie ? Model de-al bunicii, nu ? Asa dintr-o pereche simpla la care a adaugat metal si talpa rosie ... Rock style or even better. Chiar arata bine. Apoi pe langa pantofi care se asorteaza si sunt din acelasi film cu bentita din par a ales un plic negru din matase cu o fundita rosie, nuanta apropiata cu cea de pe pantofi. Plicul este Balenciaga. Great outfit!
Am adaugat poza aceasta doar pentru jacheta de piele, Rock style again cu tinte pe reverele gecii si ceva insigne, care odata ni se pareau kistchoase combinate cu te miri ce panze din care se faceau sau se mai si fac genti, de data aceasta sunt ok dar depinde in ce combinatie sunt puse. Vreau si eu una !
Retro ! Baby ! Interesanta combinatie si aspectul de la distanta dar poate din apropiere nu mi-ar placea, de fapt asa daca stau si analizez pantalonii nu sunt genul care trebuiau taiati pentru stilul acela ,,purtati" si ar fi aratat mai bine daca erau culoarea albastru deschis. Inca ceva ne la locul lui este diferenta de culoare a gentii si a pantofilor, nu stiu eu prea multe reguli despre acest fapt insa as fi preferat niste nuante mai apropiate, dar geanta arata ok, retro si ok, iar pantofii la fel. Dar ceva nu lasa sa fie perfect ...
Chinezoaicele la putere! Chiar nu stiu ce e cu corelanta dintre desen si outfitul ei, ori la desenat dupa ce si-a ales hainele ori inainte, una din doua sigur. Lasand introducerile deoparte, chiar nu-mi place fata ei deloc, scuze ! In schimb puloverul care cred ca e tricotat, arata interesant, cam din acelasi film cu ciorapii tipei despre care am vorbit de ceva timp. Sincer chiar imi doresc sa vad o pitipoanca asa pe strada, m-ar uimi, insa nu stiu cand voi prinde eu momentele in care sa renunte la pantofiorii de lac in schimbul unor sandale cu platforma din piele rosie si ciorapi gri spre albastru, dar acum oprindu-ne din visare sa revenim la camasa albastra cu buline albe, de data aceasta arata bine si de la distanta si analizand hainele, chiar daca socotesc si buline si flori si sandale rosii si si albastru, parca is prea multe. Arata bine indiferent cate are pe ea.

No comments:

Post a Comment