Wednesday, February 10, 2010

Look book 10.02.10

Inca o zi in paradis, vremea s-a mai incalzit cat de cat si a ajuns suportabila, dupa ce am facut ceva plimbari prin oras azi am simtit in sfarsit ca mie cald, nu ca eram foarte imbracat insa poate chiar s-a incalzit afara. Dupa ce m-am mai ,, binoclat " cat de cat printre poze cu oameni dragut imbracati am selectat cateva pentru blogul meu, si de data aceasta numai de bine.
Tipul din fotografia de sus arata destul de bine, l-am mai postat parca de ceva timp si si acum isi mentine stilul. Foarte simplu, nu extravagant si corect, chiar daca e cam dezgolit pentru vremea de afara si pentru zapada de pe ghete, inclin sa cred ca a tras o fuga pana afara si-a facut cateva forografii si apoi a mers inapoi in casa. Jhonny Bravo hairstyle, radem si glumim dar arata bine, combinat cu un tricou cred YSL ( Yves Saint Laurent ) si un sacou simplu peste e tot ce pot considera simplu si de bun gust. Stau si ma gandesc oare daca ar fi fost D&G acelasi model, tot asa bine arata ? Cred ca nu. Ghetele cred ca sunt din Zara nu sunt la fel de sigur ca si cum am fost in ceea ce a privit marca tricoului. Fotografia de jos arata o combinatie destul de sigura pulover rosu cu o camasa alba si papion negru, asortat cu pantalonii negrii, in aceeasi gama cromatica se afla si pantofii, chiar daca am senzatia ca nu e de durata aceasta tendinta, nu sunt prea informat in ceea ce priveste stilul pantofilor daca se mai poarta sau nu deci nu ma afirm prea mult, dar ceea ce pot zice este ca imi plac cat de cat si nu as refuza un cadou asemanator.
Tipa de mai sus chiar se pricepe la alegerea pantofilor in schimb efectul ce a vrut sa il creeze la gat este putin cam tiganesc, nu a iesit ceea ce si-a dorit, dar trec cu vederea pentru pantofii Louboutin care chiar sunt frumosi. Cel putin pentru mine, ochelarii de soare sunt din total alt film decat lanturile de la gat si pantofii de abea laudati. Am ciudata senzatie ca e cam fragmentata alegerea care a facuto si sunt prea multe chiar daca unor persoane le va placea, eu imi exprim parerea. Sacoul prea scurt ii taie talia in doua, daca ar fi fost cu cativa centimetri mai lung ar fi aratat mai continua linia corpului si iarasi probleme cu accesorii dar de data aceasta cele de pe maini. Eu sa ii fi ales hainele as fi lungit acel sacou putin si nu as fi desfacut partea de jos doar pentru pozitia mainilor. Poate accesoriile de la gat ar fi aratat bine daca ar fi fost intr-o singura nuanta, da lasand ,, daca si cu parca " deoparte, pantofii eclipseaza tot. Perfecti !
Hmmm ... ! Lady Gaga pret a porter style ? Putin geometric si ... cam da. Chiar arata interesant, ma duce cu gandul la imprimeurile geometrice a la Emilio Pucci, evident ca si aici as schimba ceva dupa gustul meu, nu stiu de ce am senzatia ca fusta este din material lucios alb, aici as fi pus ceva mat si simplu, si schimbarea majora as fi facuto in ceea ce priveste ciorapii, poate ar fi aratat mai bine total negrii sau ceva imprimeu tot alb/negru dar nu modelul acela pentru stofele de palton. Cel putin mie nu imi place.

No comments:

Post a Comment