Monday, February 1, 2010

Fall 2010 men Burberry detalii

Good morning, treaba care nu am facut-o ieri am lasat-o pe astazi, mai concret nu am postat fotografiile din detaliile de la prezentarea Burberry fall 2010. Asa ca acest lucru urmeaza sa-l fac.

Specific Burberry, gulere de blana, flanele tricotate cu nasturi aurii, in schimb din ce vad, al treilea instantaneu, o combinatie cam ciudata camasa denim ( de blug ) cu palton, dar putem sa o tratam aceasta propunere ca si pe un viitor trend si din ce am vazut multe case de moda propun blugul ca si un trend pentru viitorul sezon. Interesante detalii cu ceea ce priveste ideea de a sofistica o simpla flanela si transformand-o in ceva avangardist, aceleasi cuvinte se pot spune si despre paltonul a carui mansete au fost umplute de nasturi aurii metalizat, creeaza o asemanare cu cea a solzilor pestisorului auriu. Gentile ... hmmm hmmm hmmm ... cred ca se putea totusi si mai bine sau poate nu sunt pe gustul meu, insa amprenta ca sunt pentru iarna se poate observa cu usurinta multumita combinatiei piele si blana de pe unele modele. Combinatiile de elemente geometrice patrulatere creeaza o senzatie de masculinitate insa din pacate sunt eclipsate uneori de toarta sau forma care o ia daca este purtata. Oricum brandul este cunoscut pentru imprimeul in carouri mai mult, decat pentru gentile de barbati a.k.a. man bags. Partea inferioara si acum ma refer la cizme, cred ca isi merita banii fiind imblanite si cu o talpa groasa de cauciuc tind sa cred ca asigura mai bine metinerea temperaturii picioarelor decat orice alta extravaganta vestimentara. Viitorul trend cred ca este deja cunoscut pentru ca designul cizmelor ( model de pantof cu siret care continua cu piele imblanita pana sub genunchi cu o palma ) care sunt prezentate au mai aparut si la alte case de moda. Acestea fiind zise, am terminat si cu Burberry fall 2010 pentru barbati.

No comments:

Post a Comment