Thursday, February 11, 2010

Look book 11.02.10

In sfarsit s-a deblocat contorul de vizualizari sau nu s-a mai uitat nimeni la blogul meu, una din cele doua sigur este. De acum o saptamana aproximativ nu a mai aparut nici o schimbare in ceea ce priveste vizualizarile blogului meu, insa ieri s-au mai adaugat 20 si astazi inca 20 de vizualizari ceea ce duce la un numar de 200 de vizitatori, pentru mine e destul de bine, tinand cont ca nu am mai avut nici un blog pana acum, iar acesta a fost creat la sfarsitul lunii Ianuarie. Revenind la oile noastre am vazut azi un tricou foarte interesat la un tip intr-o imagine care am gasit-o. Creeaza parca efectul de panza de paianjen si presupun ca pe cat e de transparent pe atat de mult e si vaporos, deci in sfarsit am gasit o piesa vestimentara de barbati care se poate atribui linistit, adjectivul vaporos, cuvant ce il foloseam pana acum doar pentru femei si evitam sa il rostesc in asociere cu vestimentatia pentru barbati. Nu stiu daca vreo marca a confectionat si a pus in vanzare pana acum un obiect de genu, insa tind sa cred ca a fost facut acasa din doua bucati mari de tifon si alte parti mai mici de un bumbac alb folosit la maneci si gat. Arata bine, eu as purta la vara asa ceva !
Tot a aceluias tip apartine si fotografia de mai sus, arata interesant faldurile care le creeaza supra dimensionata esarfa de pe spate, nu imi prea pasa ca tinde putin spre feminin si ar fi prea exagerata ideea, atat timp cat nu e genul de persoana care sa aibe un mod de gandire limitat, e original, nu poarta geaca de fas lucios cu blana artificiala pe gluga si pe langa toate acestea are un simt estetic dezolvtat e totul in regula, mentiunea de mai sus face referire la COCALARII care nu se vad decat pe ei cei mai buni iar cand cineva propune o idee noua isi scot degetul din nas si arata pe strada zicand in gura mare ,, Uita-te la ala ma ! ". Se vede ca e din Copenhaga, nu?
Volum, volum, volum si iar volum in ceea ce priveste zona gatului, sau doar ma insel ? Depinde totusi de gusturi, insa iata un exemplu pozitiv pentru ce ziceam adineauri, un obiect crosetat de pus la gat, destul de dragut, dar pe langa toate acestea in partea din dreapta are si o fotografie cu un sacou, o alta mentiune, se poarta sacourile pentru femei! Rochita neagra, in ton cu cizmele si o curea de talie lata face tot entertaiment'ul. Take a lesson !

No comments:

Post a Comment