Tuesday, February 16, 2010

Tendinte primavara - vara 2010 woman I

In ceea ce priveste articolul acesta, am incercat inainte sa ma documentez, ce mai spun si altii sa nu imi expun parerea dupa cum imi toaca mie capul insa nu am reusit decat sa extrag doar cateva ideei extrem de succinte din cauza ca vreo 3 - 4 siteuri au acelasi text si aceleasi concluzii se poat extrage din cuvintele dictate la fel din ceea ce am urmarit. Asa ca nu mi-a ramas mare lucru decat sa notez ideeile jos pe o foaie si mai apoi sa urmaresc eu cateva prezentari si sa sintetizez in cel mai scurt timp posibil alte cateva concluzii ce le pot trage eu din ceea ce vizionez.
Asa cum fac eu cel putin, cand vad ca ceva chiar nu mai merge pun punct si o iau de la inceput, uneori pe aceeasi idee alteori pe cu totul alta. Intentia de a incerca sa inteleaga ceea ce se petrece in lumea lor ( desginerii ) dupa ce o perioada serioasa de timp a fost afectata de criza, concluzia intentiilor de care vorbeam a fost ca este momentul pentru o schimbare radicala in ceea ce priveste clientela careia i se adreseaza si lumea in general. Trecand de ceea ce a fost si incercand sa privim spre viitor, de data aceasta moda se axeaza pe imbinarea perfecta dintre practic si estetic
Sezonul de primavara - vara 2010, white is the new black si pe langa aceasta, culoarea care apare in mai toate prezentarile este albastru, iar gama cromatica este cat de pastelata posibil. Nota de rafinament este adaugata de crem. La fel de importante sunt si imprimeurile florale sau simplele flori adaugate, cum am citit pe un site, pe langa aceste trenduri importante se mai afla si imprimeurile psihedelice de la McQueen si Versace.
Urmatoarea fotografie sunt imprimeurile de care ziceam, ce la Alexander McQueen si Versace.

Am adaugat doua fotografii din prezentarea Dolce & Gabbana cu imprimeurile florale.

In partea dreapta sunt jocurile de alb si negru de la Givenchy iar in partea stanga sus Donna Karan sin jos Calvin Klein, albul predomina.

No comments:

Post a Comment