Thursday, February 18, 2010

Look book 19.02.10

Ma pufneste rasul, stau si ma uit la Un Show Pacatos de pe Antena 1 si ma amuza la culme dansatorii de sex masculin a lui Cornel Pasat, am senzatia ca sunt o echipa de animatori amatori. Din cauza costumatiei si a desincronizarii au creat un show cam slabut. Nu stiu ce a vrut sa semnifice costumatia, vreun esec inspirat din filmul Terminator sau dintr-un viitor distrus. In fine, nu e chiar remarcabila parerea mea insa mi-am exprimat-o, poate chiar exista femei care se simt atrase de barbati cu capul plin cu faina de malai si cu o musculatura bine definita care stiu sa o incoarde pe un total alt ritm decat cel al unor melodii. Trecand de la un design " futurist" la unul mai placut.

Cum ziceam in postarea anterioara, sunt in trend dantela si denimul, alegere care a facut-o si tipa din poza urmatoare. Poate daca nu vedeam niciodata genul de incaltari de la ea, ziceam ca sunt o alegere perfecta, insa doar cand ma gandesc cat de populare sunt imi vine sa spun ca au fost o alegere proasta, as face o prostie pentru ca daca sunt purtate de persoanele nepotrivite nu inseamna ca nu sunt frumoase.

Ia te uita ! Ce ochelari de soare misto ! All black ... all safe ! Chiar arata bine, si cred ca din ce tin minte la o prezentare Dior Homme apareau acest gen de ochelari de soare. Teen rockstyle, cu manusi din piele decupate, piesa care o poarta si faimosul Karl Lagerfeld.

Another teen rockstyle ! Si eu vreau jacheta de piele de genul care apare in imagine. Pantaloni super slim combinati cu army boots si sosete de lana de o culoare mai deschisa dau o senzatie de young dar cam sobru, iar in partea de sus tricoul gri deschis cu imprimeu si cum ziceam frumoasa jacheta de piele se asorteaza si e din acelasi film cu geanta.

1 comment:

  1. tu scrii pe secunda?

    p.s: imi plac tipii pe care-i alegi de pe lookbook:>

    ReplyDelete